CAS bloemetje...

*Stampin'Up! bestellen 3 oktober, geef je bestelling door voor 10.00 uur*
*Please use Google translate, you can find it in the sidebar, on my blog* 

Hey hallo, 
Gisteren zei ik het al, ik had  twee kaartjes gemaakt met de set;
Boeket vol Goede wensen
Vandaag laat ik een CAS kaartje  zien voor de challenge van Cas on Friday

Ik gebruikte de bloemetjes uit de set, en een crie takjes.
De takjes kan je zo uit cardstock stanzen en de bloemetjes heb ik eerst gestempeld en toen uit gestanst. Ook heb ik een rand gestanst.  En ook weer met een Nederlandse tekst.
Na vandaag gaan de Nederlandse teksten weer terug de kast in.
 ZE bleven maar de hele tijd op mijn tafel liggen.
Alles weer netjes opgeruimd na de workshop.


CAS on Friday#117- use die cut on your card. 


Product List

Reacties

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.