Challenge Knutsels & Kadootjes

Hey hallo,
Een hele fijne zondag morgen gewenst....
De challenge bij Knutsels en Kadootjes is afgelopen.
Ondanks de vakantietijd, hadden we hele mooie inzendingen...
Tijd weer voor nieuwe uitdagingen...

Maak een Easelcard

Is het nieuwe thema van de challenge.
 Misschien voor jullie gemakkelijk, maar ik kan het je vertellen dat het voor mijn een echte uitdaging was, maar wel heel leuk. 
Wat heb ik veel op internet zitten kijken, de een nog mooier dan de ander. 
En ook wel begonnen aan ingewikkelde exemplaren, maar ik kwam er toch wel gaandeweg achter dat dit niets voor mij was. Ik kom dan uiteindelijke nooit uit, het werkt dan niet bij mij. 
Dus voor de Easelkaartjes krijg je bij mij simpele varianten te zien.. 
En maken jullie van die ingewikkelde draai kaartjes, dan heb ik daar des te meer bewondering voor.. 

Ik ben aan de slag gegaan met de set Jar of Love, de mooie pot waar je bloemen in kan zetten. 


De bloem die in de pot zit is van Oh So Ecelctic. 





De bloemen aan de onderkant zijn wel uit de set van Jar of Love... 

Ik hoop dat je het een leuke uitdaging vindt... 
Ik kijk in ieder geval uit naar jouw  creatie.. 
Kijk je mee?  naar het blog van Knutsels en Kadootjes. 
En voor inspiratie, en voor wie er de vorige challenge heeft gewonnen. 

Fijne zondag gewenst!



Reacties

Zo'n leuke bloemen! Ook een 'eenvoudige' easelkaart is mooi toch!
fijne zondag
Nancy
Wat een mooie easelkaart Ingrid! Ik heb er nog nooit één gemaakt, misschien moet ik me er ook eens aan wagen!
Larissa zei…
Ik vind hem erg leuk.
Lijkt me zeker niet makkelijk, maar het is wel weer eens wat anders. Leuk!
Een leuke fleurige variant heb jij gemaakt Ingrid. Mooie easelcard.
Lieve groetjes Miranda
Ellen zei…
Leuk, een easelcard! Prachtige tinten en stempels heb je gebruikt. Het geheel straalt iets 'teers' uit.
Hermien zei…
Mooi kaartje Ingrid. En mooi hoeft niet ingewikkeld te zijn toch?

Groetjes Hermien
Monique zei…
Easelcard is een Easelkaart hoor. Simpel of moeilijk. Ik vind deze heel erg mooi!
Liefs, Monique
GerJanne zei…
Nou, dat vind ik ook, wat Monique zegt. Ook de mijne is maar een simpel model. Maar ik snap je wel. Toen ik ze voor net eerst zag, snapte ik er niets van. Irene heeft het me toen uitgelegd, toen ik eens met haar op een beurs was. En toen begreep ik dat je het met alelrlei vormen kunt maken. Maar neemt niet weg dat jouw kaart ook erg leuk en mooi is!
Groetjes,
GerJanne