Verhuiskaartje...

*Stampin'Up! bestellen op 8 augustus, geef je bestelling voor 10.00 uur door*
*In de maand Juli heeft Stampin'Up! hele gave acties, Klik hier! om te kijken wat dat inhoudt*

Please use Google Translate, you can find it in the sidebar... 

Goede Morgen,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik heb gemaakt voor de Neef van Paul, die pas is verhuisd. Al kun je van echt wonen nog niet spreken, het is een oud pand, uit de 30e jaren, waar nog heeeeel veeel aan gedaan moet worden, zijn ze er toch gaan wonen.
Blij dat ze hun twee huizen hadden verkocht, en samen een huis konden gaan kopen...
Ze stuurden laatst via de mail, een verhuisbericht...
Dus daar gaat een kaartje naar toe..
ook al zijn zij zelf niet zo van de kaartjes sturen...
kan ik het toch niet laten...



Ik ben echt super enthousiast over het papier Just Add Color Specialty DSP..
Jullie zagen al eerder dat ik een theekopje, en veren van het papier heb gebruikt.. 
Nu dus de huisjes...De Nederlands set Sentimenten, komt hier heel goed van pas. 
Je raad al op welk nummer ze wonen.. 


Hierboven zie je de schets... 
Deze kaart doet mee bij; PP#354

Wil je shoppen, of even rondneuzen in de shop, klik op de foto..



Ik heb vandaag nog een drukke dag voor de boeg, vanavond hebben we examenfeestje van Lieke..
Alles klaar zetten, hapjes maken, en feesten...daar bestaat mijn dag vandaag uit..
Ga jij ook nog wat leuks doen het weekend? 
In ieder geval een fijn weekend gewenst. 
Hartelijke groet Ingrid .

Reacties

  1. Leuke kaart met mooi papier een hele leuke huisjes....mooi passend voor de gelegenheid.
    Jij ook een heel fijn weekend, grts.Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof verhuiskaartje!
    Veel plezier met het festje voor je dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty - such bright and happy colours! Thanks for playing with us at The Paper Players.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Ingrid,
    het is een topkaartje! En al zijn ze zelf niet zo van het kaartjes sturen, deze zal vast en zeker in de smaak vallen. Kan niet anders.
    Gezellig, het feestje!
    Vanmiddag zijn Peter en ik wezen wandelen bij Otterlo. Prachtig!! Vanavond rustig bloggen, morgen lekker vrij (uitslapen, krantje lezen, kringloopwinkel bezoeken, paar boodschappen doen), overmorgen een vroege ochtenddienst en de rest van de dag ook niets! Lekker!
    Groetjes en geniet ervan!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk wandelen GerJanne, kringloopwinkels ik ben er gek op! Heerlijk een rustig aan weekend, geniet er van! Groetjes Ingrid

      Verwijderen
  5. Sweet houses and pretty colours. Thanks for joining us at The Paper Players this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love these colors--especially on the row of houses...so cheerful! Thank you for joining us at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een super gaaf kaartje Ingrid, super toepasselijk en heel leuk gedaan!Ik hoop dat jullie een gezellig feestje hebben gehad.

    Fijn weekend,

    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.