For You.....

*Stampin'Up! bestellen op 8 augustus, geef je bestelling voor 10.00 uur door*
*In de maand Juli heeft Stampin'Up! hele gave acties, Klik hier! om te kijken wat dat inhoudt*

Please use Google Translate, you can find it in the sidebar. Thank you!

Hallo,
Een hele goede maandag morgen gewenst.
Hoe was jouw weekend?
Ik heb vrijdag het examenfeestje van Lieke gehad, en het was heel gezellig, helaas wel met regen, maar we hadden de zonnewering naar beneden gedaan, en daar nog een tentzeil tegen aan gehangen, zodat je dicht en droog stond, en lampjes en slingers erin gehangen. En natuurlijk hadden we binnen ook nog zitplaatsen, voor de iets oudere onder ons ,zeg maar. ..
Vrijdag is het eerst zorgen voor alles in huis te hebben ,en klaar te maken, en zaterdag kan je alles weer opruimen, maar dat was gelukkig al heel snel gebeurd..
Zaterdagmiddag nog een gaatje tijd gevonden om wat te freubelen...want zatedagnacht ben ik weer aan het werk gegaan, dus veel vrije tijd heb ik niet dit weekend....
Op naar het kaartje wat ik gemaakt heb...
Een kaartje om iemand sterkte te wensen, die in een moeilijke periode zit...
De laatste tijd heb ik er meer verstuurd, mensen laten je dan weten blij te zijn met het kaartje,
maar dat is toch het minste wat we kunnen doen toch?
Ik maakte het kaartje met de hele gave set Jar of Love...


Ik zette er wat takjes in...Het potje heb ik gestempeld op het papier van  Whole lot of Lovely DSP en daarna uit gestanst... Ik gaf het potje een labeltje met een hartje erop... 
De schuine lijn werd gemaakt met washi tape, deze heet Pick A Pattern washi tape, hele mooie zwart witte tape, in verschillende diktes... 
Hieronder zie je de schets.. 

Deze kaart doet mee bij FMS298

Wil je online shoppen ? Klik dan op de afbeelding, en je komt rechtstreeks in de shop!


Ik wens je nog een fijne dag toe, 
en bedankt weer voor je bezoekje...







Reacties

  1. Wat een mooie kaart Ingrid. Ik heb er de laatste tijd ook meer verstuurd dan me lief was. Maar je maakt mensen er blij mee. En daar doen we het voor!
    Ook je sketchkaart is super! Je hebt zeker een druk weekend gehad. Dapper dat je na het feest zo verder kan gaan met werken. Ik zou omvallen geloof ik.
    Voor nu een fijne dag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt als een druk maar gezellig weekend! Je zult wel moe geweest zijn zondag.
    En wat een lief kaartje heb je gemaakt. Het doet inderdaad zoveel als je iemand een hart onder de riem kunt steken in een moeilijke periode. Kleine moeite, groot gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love your little jar with the bits of soft greenery. Such a sweet and fresh look. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat jullie een gezellig feestje hebben gehad, toch een bijzondere gelegenheid! Best pittig voor jou als je dan weer de nachtdienst in moet. Je kaartje is top, heel mooi en lief om iemand met een 'jar of love' een hart onder de riem te steken. Mijn kaartje van vandaag is volgens dezelfde sketch, maar toch anders....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje Ingrid.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Dat klinkt heel gezellig, dat feest van Lieke! Goed opgelost met de zonwering en zeil.
    Je kaart is mooi en inderdaad is dat vaak het minste wat we kunnen doen voor mensen die het moeilijk hebben...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was een geslaagd feestje, altijd leuk om die bijzondere gebeurtenissen te vieren.
    Je kaartje is mooi, kleine moeite groot gebaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love the sweet jar! Pretty card! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitwerking van de sketch, Ingrid. Erg lief kaartje geworden in deze mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.