Nieuwe challenge Knutsels en Kadootjes

Goede Morgen, 

Vandaag gaan we weer van start met een hele mooie nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes...
Met als thema; 

Maak een kaartje met washi tape

Ik vind het persoonlijk een erg leuke uitdaging, ik heb mijn bak met washi tapejes weer eens voor de dag gehaald, want jullie verwachten het misschien niet maar ik heb een bak vol met van die leuke gekleurde tapejes. In alle jaren verzameld, en ik gebruik ze veel te weinig...

Een collega van me vroeg me van de week of ik zwangerschapskaartjes wilde maken voor haar. 
Ik had er een paar weken geleden nog een aantal verkocht aan haar, maar deze waren al weer op..
Ha ha, dat heb je als iedereen om je heen baby's krijgt. 
Daarom maakte ik er nu maar liefst 11 een aantal hetzelfde maar de rest verschillend..
En ze wou ze weer allemaal hebben. 

Maar goed ik ging dus aan de slag met washi tape en maakte een paar vrolijke zwangerschapskaartjes.. 



 Het eerste kaartje, is zo lekker vrolijk en ook de tekst vindt ik erg gaaf op het rompertje.. 



Het onderstaande kaartje is wat stoerder.. Maar ook heel gaaf vind ik persoonlijk... 


Hier heb ik de tapejes op de rand gebruikt van het ene papiertje naar het andere... 



Hieronder zie je dat ik drie tapejes als rand heb gebruikt.. 


En hieronder is voor een zwangerschap van een meisje.. Alle rose tapejes op een rijtje... 


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren... 
Neem nog even een kijkje bij K&K voor nog meer inspiratie van mijn teammaatjes..

Fijne zondag!

Reacties

  1. Wow! Ze zijn allemaal even mooi... Nu heb je voorlopig wel even genoeg ;-)
    Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zooooo leuk allemaal Ingrid.....jij hebt je best goed gedaan zeg....prachtig!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn stuk voor stuk even leuk! Grappig om te zien dat je tapejes hebt gebruikt die ik ook in mijn verzameling heb. Fijne zondag'

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ingrid, dankjewel dat je even gekeken hebt op mijn blog:) Leuke kaartjes "out of the box" heb je gemaakt. De nederlandse teksten vind ik heel leuk en zou graag willen weten waar je die vandaan hebt:)
    Heb een goed weekend, Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allemaal leuk !!!!
    Leuke teksten !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal heel mooi, vooral dat de tekst zo goed uit komt vind ik leuk.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal erg leuke kaartjes.
    Leuke uitdaging, ik zal eens gaan bedenken wat ik kan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een geslaagde creaties, mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaartjes ze zijn allemaal super gaaf !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze gaaf, stuk voor stuk toffe kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo, dat zijn er heel wat meer dan die wij gezien hebben. Ze zijn stuk voor stuk ontzettend leuk! En als je er eenmaal mee bezig bent gaat het best wel snel. Als je de ideetjes maar hebt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartjes zijn stuk voor stuk heel mooi Ingrid, en wat fijn dat je ze al allemaal verkocht hebt...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaartje heb je gemaakt Ingrid met washitape...zooooo mooi zijn ze stuk voor stuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een superleuke serie met babykaartjes, zeker de eerste vind ik heel leuk met de leuke tekst en de bijpassende washi-tape met huisje,boompje. En de tweede is echt lekker stoer, niet iedereen houdt van zoet.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.