Liftkaart

Ik zag de liftkaart van de week, en werd meteen heel enthousiast bij het zien van de kaart. 
Je kan een hele leuk techniek gebruiken om deze kaart te maken..
Ik ging aan de slag met de gave set uit de voorjaarscatalogus 
Happy Celebrations...
Een leuke set, die vrij grof en groot is qua teksten, maar ik hou er wel van..
Je zal er vast en zeker nog meer voorbeelden van voorbij zien komen de komende tijd.. 

Ik heb eerst de achtergrond tekst geembost met clear embossing poeder. 
Daarna met inkt en daubers de achtergrond geblend.. 


De kleuren die ik daarbij gebruikte..
Cucumber Crush - Mint Macaron - Bermuda Bay 

Daarna nog een keer een tekst geembost, met witte embossingpoeder op zwart papier.. 

De onderstaande kaart is de kaart die gelift moet worden... 


Deze kaart doet mee bij de Liftchallenge
Zondag ben ik er weer met een reminder kaartje voor 
Knutsels en Kadootjes..tot dan..


Reacties

  1. Heel mooie lift Ingrid! Ik vind die grote teksten super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave lift heb je er van gemaakt Ingrid. Mooi die grote teksten en hele mooie achtergrondkleuren heb je gebruikt. Het zwart geeft er net een beetje een stoer accent aan vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaaaa gave challenge he?!
    Mooie variant heb jij gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gelift Ingrid.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk gelift kaartje! Goed gelukt. Staat ok mijn to do lijstje.
    Groetjes en tot zondag! ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke lift heb je gemaakt. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super gave lift !
    Moet er nog aan beginnen !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een perfecte lift kaart, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lift! Gaaf die zwarte strook met witte tekst erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie liftkaart, mooie kleuren en leuk die zwarte rand, breekt mooi. Leuke kerstkaart met de boompjes voor het zilver.Geweldig babykaartje, mooie kleurtjes en gelukkig dat je nog wat blokjes kon bemachtigen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kleuren heb je gebruikt, mooie lift en dat zwart steekt lekker af, mooi. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.