Romantisch ?

*Stampin'Up! bestellen dinsdag 24 januari, geef je bestelling voor 10.00 uur door* 
* 2 februari workshop ZigZag kaart maken om 19.30 uur in Herten zie tabblad Workshops* 
*Info; ingrid.scrapfrutsels@gmail.com*

Ik kreeg een opdracht om een kaartje te maken voor een echtpaar wat 50 jaar getrouwd is...
Nu krijg ik dat wel vaker, dus heel moeilijk is het niet..
Ik ben aan de slag gegaan met het papier uit de nieuwe voorjaarscatalogus Failing in Love DSP
Heel mooi romantisch papier, met de kleuren Blushing Bride - Sahara Sand - Soft sky 
Allemaal zachte kleuren..
Ze hebben in deze lijn o.a. ook uitgebracht hele mooie bewerkte Doilies, deze heb ik me meteen erbij gekocht, omdat je daar je kaart een extra romantisch tintje mee kan geven....
Stampin'Up! heeft er ook een thinlits bij uit gebracht...So Detailed Thinlits..
Maar uit de dikke catalogus heb ik nog Detailed Floral Thinlits..
Ook heel mooi en romantisch...

Ik maakt het onderstaande kaartje voor het echtpaar wat 50 jaar getrouwd is, de cijfers heb ik goud geembost...

Ook vond ik het papier heel erg geschikt voor babykaartjes, zo zacht en zo lief...
En natuurlijk kan meneer Beer niet ontbreken dan.. 


En ook voor de jongens variantie vindt je papier in de zachte kleur blauw..... 
Baby Bear is gestempeld in de kleuren Sahara Sand- Tip top Taupe - Early Espresso... 


Wat vindt jij van dit romantisch papiertje ? 
Veelzijdig of niet? 
Tot zondag dan ben ik er weer, heb je vragen of wil je wat bestellen, mail me gerust...

Ingrid. 


Reacties

  1. Mooie kaartjes, Ingrid, van vooral de bovenste ben ik weg. Heel romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veelzijdig, dat papier. En alle drie de kaartjes zijn super. De mooie grote 50 als blikvanger en op de babykaartjes is de beer natuurlijk erg leuk!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo lief allemaal, bedankt voor je reactie, fijn weekend. Groetjes Ingrid

      Verwijderen
  3. Mooi die grote 50 , daar gaat het ook om !
    Die beertjes .....blijven top !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes Ingrid !
    Dotjes van kaarten met de beertjes .
    De 5à is ook een leuke kaart .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.