Kerstkaart week 35 - blauw wit....

Vandaag 1 september gaat de nieuwe najaarscatalogus online van Stampin'' Up!, heb jij de nieuwe catalogus nog niet in huis, maar wil je deze wel graag hebben, laat het me dan weten. 
Ik ga 5 september ordenen uit de nieuwe catalogus en uit de dikke anual catalogus, laat me voor 10.00 uur die dag iets weten, en ik bestel het voor je mee... 
mail; ingrid.scrapfrutsels@gmail.com

Bij 52 WTC is nog steeds een challenge bezig met als thema; 

Blauw - wit 

Doe jij al mee met de challenge? 
Ik ben deze keer aan de slag gegaan met embossing poeder, inkt en daubers.... 


Ik heb eerst de sterren van de set Flurry of Wishes gestempeld met Versamark inkt, en daarna geembost met witte embossingpoeder, en verhit met de heattool. 
Daarna met daubers, en allerlei kleuren blauwe inkt de achtergrond gemaakt. 
De kleuren die ik heb gebruikt Tempting Turquoise - Pacific Point - Dapper Denim en Night of Navy 
Met de pons Duet Banner heb ik banners geponst.. 
Gaan jullie nog even mee kijken op het blog van 52 WTC wat er nog meer voor voorbeelden staan, en doe gezellig weer met ons mee deze week. 
Fijne donderdag. 

Reacties

Diny zei…
Wat een prachtige kaart Ingrid....de stempels zijn gaaf!
Groetjes Diny.

p.s.....nog niets gehoord!
Rosina zei…
Heel mooi je blauw winters kaartje Ingrid....zoooo leuk die gestempelde ijssterren

groetjes Rosina
DT 52 WTC
Ellen zei…
Wat mooi dat blauw met die witte ijssterren erop. Gave bannertje maakt het af.