Kerstkaart week 27 - challenge Juni

Vandaag is de laatste dag dat je nog mee kan doen met de challenge van Juni van 

52 weeks to Christmas..

thema: Gebruik zwart - wit op je kerstkaart met een touch van zilver of goud

ik maakte de achtergrond met de set Flurry of Wishes ik stempelde de sterren in Basic Black en een ster emboste ik met zilveren embossingpoeder 


verder stempelde ik 2017 in basic black met de set 

Number of Years

Daarna stanste ik nog wat zilveren glitter ijs sterren uit, en plakte ze her en der op..
De basis van de kaart is Basic Black..
Ik ben tevreden, doen jullie ook mee met de challenge, of als je het te lastig vindt kan je ook je wekelijkse kerstkaart insturen..
Fijne donderdag.. 

Reacties

  1. WWwoowww Superleuke aparte kaart,Ingrid !!
    Fijn dag Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kerstkaartje Ingrid...leuk gadaan met het grote jaartal daarop...


    liefs Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk gedaan Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi kaartje Ingrid, bof ik even dat ik de number of years ook heb!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.