Nieuwe challenge Knutsels & Kadootjes

*Stampin'Up! bestellen 21 juni, geef je bestelling voor 10.00 uur door en ik bestel het mee*
*ingrid.scrapfrutsels@gmail.com*
*Actie maand Juni; Bestel voor €60.00 bij mij en ontvang een gratis inktpad*
*Retired produkten te koop, zie tabblad Te Koop retired produkten*

Vandaag begint een nieuwe uitdaging bij Knutsels en Kadootjes..
Kijken jullie even wie er de vorige challenge heeft gewonnnen? 
Het nieuwe thema is: 

Maak een mannenkaart!

Nou is dat niet altijd voor iedereen even gemakkelijk..
Maar een uitdaging ga je toch niet uit de weg? Mannen hebben ook recht op een mooie kaart..
Ik maakte deze serie tijdens ons DT-weekend in mei...
De stempel is gebleven in de nieuwe catalogus..
de set heet: Guy Greetings
En blijft een leuke set om te gebruiken op je mannenkaart... 



Als je dan toch bezig bent maak je gewoon in hetzelfde papier nog wat kaarten..


Alles ligt toch op tafel..ha ha..


De auto kleurde ik in met Stampin'write markers... 
Gaan jullie even kijken wat de rest van mijn DT-maatjes hebben gemaakt..
en doe gezellig met ons mee...
Fijne zondag... 

Reacties

  1. Hoi Ingrid,
    Wat leuk de kaart nu hier op je blog te zien. Het zijn echt mooie stempels en superleuk voor mannenkaarten. Gek toch dat in het echt de kaarten nog mooier zijn!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie, stoere kaarten, erg gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw......Ingrid....wat MOOI allemaal....helemaal mijn kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou Ingrid deze set leent zich uitstekend om mooie mannenkaarten te maken. Dat laat jij ons met al die mooie voorbeelden heel goed zien!

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Guy Greetings... perfect voor vaderdag ;) Leuke, stoere kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige serie mannekaarten Ingrid, supermooi bedacht en gedaan weer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie serie mannenkaarten, geeft weer nieuwe inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.