Challenges en kerstkaart

*Ik verkoop mijn retired produkten zie tablad Retired Produkten*
* Stampin'Up! bestellen dinsdag 21 juni, bij een bestelling van €60.00 of meer ontvang je in de maand juni een gratis inktpad naar keuze, mail voor 21 juni 10.00 je bestelling door naar:
ingrid.scrapfrutsels@gmail.com*

Mijn kerstkaartje van deze week heb ik heel simpel gewoon na gemaakt van een kaartje uit de catalogus, soms moet je niet moeilijker doen als het makkelijk kan, hi hi...
Ik gebruikte de set Flurry of Wishes...die ik nog net in de oude catalogus heb aangeschaft, samen met de bijpassende pons. De kleuren spraken me wel aan. 
Weer eens wat anders dan traditionele kestkleuren...
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden...
Hebben jullie je kerstkaartje al klaar? 
Doe gezellig mee met: 52 WTC


De onderstaande kaartjes doen mee met challenges, omdat er gisteravond net een dikke regenbui hing boven ons huis, heb ik foto's genomen met de lamp aan, wat een beetje een geel effect geeft op een witte kaart. 


Ik heb een vrolijk zomers kaartje gemaakt met de leuke annanas set Pineapple uit de nieuwe catalogus... De achtergrond gemaakt met watercolor papier en Bermuda Bay...De bollen op de achtergrond zijn van de nieuw set playfull backgrounds..Hieronder zie je de schets waar ik mee gewerkt hebt... Het papier Serene Scenery SPS. Is heel mooi papier met bijna foto achtige motieven, in hele mooie tinten blauw-groen-zacht bruin.. 


Deze kaart doet mee bij: RTS#218
Onderstaande zie je twee produkten die ik heb gebruikt...


Het onderstaande kaartje heb ik gemaakt met de Fox Builder set...Hij is heel gaaf deze pons ( de stempel heb ik nog niet - deze staat op backorder) maar het bijpassende papier en de pons dus ook...
Ik maakte er een babykaartje mee...



Volgens de onderstaande schets. 


Deze kaart doet mee bij TGIF#059
Dit zijn twee artikelen die ik heb gebruikt voor de bovenstaande kaart. 

Het onderstaande kaartje, maakt ik met een hele gave set, waar je denk ik niet alleen een zomers kaartje mee hoeft te maken, maar het hele jaar door kan gebruiken. Ik maakte er een verjaardagskaartje van...
Mixed Drinks heet de set... 


Ook het onderstaande kaartje is met een nieuwe set, Penned Painted het is zo'n gave set, ik hou zo van die pentekeningen, lekker nonchalant ... Ik heb het gekleurd met aquapainters en aquarell papier.. 


Het is gemaakt aan de hand van het onderstaande kaartje 

De eerste kaart doet mee bij: GDP#040
Daar is het de bedoeling dat je dit bovenstaande kaartje CASed...
Je gebruikt de stempelset, of je gebruikt de schets, of de kleuren... 

Hieronder zie je wat produkten die ik heb gebruikt: 



Dan het laatste kaartje van vandaag...Bij Cas on Sunday 
Vragen ze om een vlinder te gebruiken op je CAS kaart... 


Ook hier heb ik weer gebruik gemaakt van het papier Serene Scenery SPS en de set Botanical Blooms in combi met de dies, Botanical Builder Framelits. De vlinder is van Bold Butterfly Framelits. 
Deze kaart doet mee bij : CAS on Sunday #85
 - Butterfly 
Hieronder zie je weer wat produkten die ik heb gebruikt... 




Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren, ik wens jullie een fijne dag toe...
Misschien ben ik er eerder, maar anders kom ik zondag weer terug voor een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes...



















Reacties

  1. Wauw, zoveel om te laten zien.
    Tof allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid ...
    wat ben jij weer lekker actief bezig geweest een serie prachige kaartjes heb je gemaakt...het zijn stuk voor stuk TOPPERTJES!!!...KNAP gedaan weer..

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende serie kaarten waar weer heeeeel veeeel uurtjes in verwerkt zitten, top gedaan Ingrid!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een boel kaartjes! En zo verschillend allemaal. Leuk! Die mixed drinks set ziet er erg gaaf uit. Handig ook voor mannenkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke en mooie kaartjes laat je ons zien vandaag Ingrid, jij hebt niet stil gezeten!

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow you were busy getting all those challenges done! Glad you had a chance to play along with TGIF this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You have been busy Ingrid! Your fox card is super cute! Love all the little touches green and the way you've changed up the sketch to make it your own. Thanks for playing along this week at TGIF Challenges. Rochelle xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW - You have been BUSY! Love the way you worked up the sketch! Thanks for playing along at #TGIF Challenges this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow - what an awesome group of cards! Love the fox card and the use of a scalloped circle under the fox. Very creative! Thanks for playing at TGIF this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow you've been busy! Thanks so much for joining in with this week's Global Design Project!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. So many pretty cards. Thanks so much for sharing with Global Design Project and playing along with the Case challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.