Challenge K&K - kip ik heb je

Vandaag een nieuwe dag met een de start van een nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes....
Wat hadden we de afgelopen keer weer veel deelnemers ongelofelijk!
Kijk maar even wie er gewonnen heeft...Klik hier!
De nieuwe challenge heeft als thema: Maak een kaart niet rechthoekig of vierkant....
Op zich niet erg moeilijk met de mooie mallen die tegenwoordig allemaal te krijgen zijn... 
Ik maakte drie kippen kaartjes, toen ik ze zag op Pinterest vond ik ze erg schattig.... 


Gemaakt met het papier Pretty Petals designer series paper. 
De werkbeschrijving heb ik van Pinterest gehaald Kijk hier, daar heb ik nog meer andere vorm kaarten op mijn bord geplaatst. Doe ideetjes op zou ik zeggen, ook kan een ronde of ovale vorm natuurlijk ook altijd....


Ik ben deze keer de sponsor van het prijzenpakket, je krijgt dit papier, het papier waar ik de kippen mee gemaakt heb...en je mag voor €10.00 uitzoeken aan SU artikelen van beide lopende catalogussen..
Kijk mee! om te zien wat mij DT-maatjes hebben gemaakt, en doe ook ideetjes op...
Fijne zondag.... 

Reacties


  1. Wat een gaaf idee die kippetjes,
    hele mooie kaartjes ☺
    Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grappig ! Leuke kaartvorm op die manier.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartvorm !
    Ze zien er echt grappig uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supertoffe kaart. Mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Even uit de kerstsferen en gave kipjes gemaakt. Met Sinterklaas in het vooruitzicht ook een prima idee voor een surprise, dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kippen kaartjes Ingrid....erruuugggg leuk.....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke modellen hebbem je kippen, en dan die verschillende soorten en kleuren DP, toppie hoor, super gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig die kippen, top!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PRACHTIG Ingrid.....en wat geef je een GAVE prijs weg!
    Ik ben niet in de gelegenheid om deze keer mee te doen ....maar wen iedereen veel succes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaartjes, zo grappig die kippenkaartjes. En prachtig papier heb je gebruikt.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn je kippenkaartjes leuk! Heel origineel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.