Winnaar candy

Ben je hier voor de bloghop van K&K, Klik hier
Weet je nog dat ik een candy heb gehouden, ik was blij verrast door de vele reacties. Tijd om briefjes te gaan trekken!
Het onderstaande pakket is te winnen!

En de winnaar is!! 



Gaby van Dolfijne creaties voor Kika! Gaby van harte meid, geweldig dat je hebt gewonnen. 
Stuur me even je adres en ik stuur het pakket op! 
Wil je nog een keer dit pakket winnen maar dan met een andere stempel like mijn facebook pagina. 
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties, op mijn facebookpagina zal ik vaker zulk soort acties houden. Fijne dag, lieve groetjes Ingrid 

Reacties

  1. Wow, wat een leuke verrassing Ingrid. Dank je wel!!!
    Ik ben er heel blij mee, super...:-)
    Ik zal je een mailtje doen toekomen.

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Gaby met de superleuke candy. en veel plezier ermee!!!
    en Ingrid bedankt voor de kans....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd gaby.
    heb je dik verdient :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,
    super leuk voor Gaby!! die weet er wel raad mee!
    En een gezellige bloghop las ik , misschien het weekend
    er even rustig voor gaan zitten....succes!!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.