Art Chain #4

Ik ben voorgedragen door Monique Eding om mee te doen aan de uitdaging voor The Five Day Art Chain. Superleuke uitdaging waarbij je vijf dagen lang een project van jezelf (oud of nieuw) op je Facebook Account laat zien. Met ieder project draag jijzelf weer iemand anders voor in de hoop dat diegene de Chain voorzet voor vijf dagen lang.
Dit is voor mij dag 4, en dan moet ik iemand voordragen en dat is mijn DT-maatje bij 52 weeks to Christmas, Sylvia Verhulst-Batenburg , zij i...s ook Stampin'Up! Demonstratrice en maakt ook hele mooie kaarten - veel succes Sylvia, de komende vijf dagen.
Vandaag laat ik jullie weer kaartjes zien gemaakt met een stempelset, vier kaartjes weer totaal anders. Morgen krijgen jullie een kaartje te zien uit mijn workshop programma, en dan is het helaas al weer over. ‪#‎fiveartchain‬ ‪#‎stampinup‬. Wie wil er morgen genomineerd worden? Laat het me even weten, want ik zie steeds meer mensen om me heen die al genomineerd zijn.





Reacties

  1. wat zien ze er weer prachtig uit Ingrid!
    Mooie serie kaartjes.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super vrolijke kaartjes heb je weer gemaakt!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke, blije serie kaarten Ingrid, gaaf! Succes met je Art Chain! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke leuke serie Ingrid.....prachtig papier heb je gebruikt.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaartjes! Ze passen perfect bij het zomerse weer van vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaartjes Ingrid....mooi hoor en allemaal in dezelfde vrolijke kleurtjes...


    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk zijn ze! Tof papier he, lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.