Valentijnskaartje

Het is weer bijna zover, valentijnsdag is over drie weken. Langzaam aan wordt blogland ook gevuld met hartjes en liefdeskaartjes. Ik zelf heb er niets mee, maar met zwart rood en hartjes des te meer!! 
Gisteren zei ik al tegen mijn dochter, ik ga een paar kaartjes maken voor Valentijn en die ga ik gratis weg geven op mijn FB-pagina, gewoon omdat het leuk is om af en toe ook wat gratis weg te geven. 
Hebben jullie trouwens al mijn foto van de kadootjes gedeeld op je pagina, zie vast gezet bericht, want volgende week 31 januari ga ik lootjes trekken. 

Ik heb een kaartje gemaakt vol met hartjes en natuurlijk ook touwtjes, het envelopje maakten ik met de punchboard en vellum. 


Het doosje heb ik ook met de punchboard gemaakt. 
Deze creatie doet mee bij: DCL - maak een creatie voor je geliefden


Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

Plony zei…
Wat gezellig ziet dit eruit Ingrid....ik ben ook niet zo van de valentijn maar als je iemand zomaar eens met zoiets leuks kan verrassen dan heeft het toch wel iets.
Fijne zondag, Plony
Monique zei…
Prachtig gedaan. Leuk setje zo. Ik ben ook niet van de Valentijn.
Fijne zondag!
Liefs Monique
Irene zei…
Ook ik heb niks met Valentijn maar jouw creaties in zwart/wit/rood vind ik wel heel erg leuk Ingrid!!

xx Irene
Hoi,

Heb ook niets met Valentijn, maar je creaties zijn wel supermooi.

grtjs
Claudia
Judith zei…
Love is in the air (-:
Leuk!
Gina zei…
Heel stijlvol Ingrid ! Ik vind zwart-wit-rood sowieso een prachtige combinatie! Groetjes, Gina
Mariken zei…
Mooi Ingrid, sterke kleurencombi is dit! Blijft altijd gaaf!
Ellen zei…
Hartjes zijn zeker leuk! En in deze kleurencombiniatie helemaal.
Unknown zei…
Oh wat leuk ziet er dit uit Ingrid, mooi gemaakt! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner
Stella zei…
Queen of hearts :) Wat is dit gaaf; ik vind dat doosje ook geweldig!
Schitterend setje Ingrid, prachtig in combinatie met vellum!
Erg leuk dat je hier iemand mee ga verrassen!
Liefs Gerie
Schitterend setje Ingrid, prachtig in combinatie met vellum!
Erg leuk dat je hier iemand mee ga verrassen!
Liefs Gerie
karien zei…
Dat ziet er superleuk uit Ingrid mooie kleurencombinatie!!
Groetjes Karien
Wil Frutsel zei…
Schitterend Ingrid, prachtige kleuren bij elkaar en leuke stempels gebruikt!!
xx Wilma
Marfien zei…
Mooi setje heb je gemaakt, doe je lekkere bonbons in het doosje?
Karin zei…
Leuke valentijnskaart in mooie kleurtjes, en het doosje past er uitstekend bij!
Groetjes, Karin
Karin zei…
Leuke valentijnskaart in mooie kleurtjes, en het doosje past er uitstekend bij!
Groetjes, Karin
Rosina zei…
Hele mooie kaartjes Ingrid....super leuke creaties in die prachtige kleurtjes....

groetjes Rosina
GerJanne zei…
Hoi Ingrid,
je kaartje is echt een genot om naar te kijken! Hierdoor word ik wel geinspireerd. Het doosje is ook enig. De kaart doet me een beetje denken aan een liftkaart van lang geleden. Heel gaaf was die om te maken.
Groetjes,
GerJanne
anja curvers zei…
Super kaartjeen doosje hoor mooie combinatie zwart met rood he? Leuk dat je meedoet bij DCL.
Lia zei…
Wat een leuke, fleurige kaarten Ingrid!
Valentijn is ook niet aan mij besreed maar een paar kaarten met dit thema zijn wel leuk om te maken.
Lia xx
Marjan zei…
twee heel gave creaties, Ingrid! Mooie en sterke kleur combinatie. En wat een leuk initiatief van jou op FB. Fijn dat je meedoet met DCL.
Mary zei…
Erg leuk Ingrid! Mooie sterke kleuren!
Diny zei…
Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan Ingrid.....mooie kleurtjes.

Groetjes Diny
Margot zei…
Superleuk! Bedankt voor het meedoen met de DCL.
Super leuk gedaan. Wat leuk dat je ook mee doet met de DCL.