Kadobonnen

Afgelopen week aan de slag gegaan met de nieuwe Nederlandse stempelset, nog een paar nachtjes slapen en dan is hij voor jullie ook te koop bij SU.
Vanaf 6 januari komt de nieuwe voorjaarscatalogus uit, en dan gaat ook de SAB periode van start. 
Tijdens de Sale A Bration periode die tot 31 maart duurt kun je bij een bestelling van €60,00 al een gratis artikel uitzoeken uit de SAB folder. 
Mijn vaste klanten krijgen hem een der deze dagen in de bus, maar wil jij hem ook ontvangen, tegen alleen de verzendkosten, krijg je hem in de bus. 
Ik maakten de onderstaande kaartjes met de nieuwe stempelset, het zijn kadobonnen, ook te koop bij mij. Met een waarde vanaf €10,00. 
Wat is er nu leuker dan een kadobon te krijgen en je eigen geschenk uit te zoeken? 








Ik ga ze onder een apart tabblad zetten hierboven, dus gemakkelijk terug te vinden.


Reacties

  1. Deze zijn echt gaaf om cadeau te geven, heel leuk gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zien er super uit! Leuk om te geven én te krijgen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie bonnen.
    echt leuk om zoiets cadeau aan iemand te doen.
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, deze afkorting kende ik nog niet, tot ik deze week de mooie voorjaarscatalogus ontving.
    Erg leuk, je cadeaubonnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien ze er hartstikke tof uit! Dat is een leuk cadeautje om te geven en te krijgen!!
    En...jij heel veel goeds voor 2015!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om te maken Ingrid, maar zeker ook mooi om te krijgen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zien ze er gaaf uit! Je klinkt zo lekker enthousiast!
    Ben benieuwd hoe dit avontuur voor jou zal zijn!
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er heel leuk uit Ingrid! Leuk om het nieuwe jaar mee te starten! Nog m'n beste wensen voor 2015! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.