Sale -A - Bration


En zijn jullie de kerstdagen goed door gekomen? Wij hebben het heerlijk rustig aan gedaan, dat kan ook bijna nket anders als je daarnaast ook gewoon moet werken, ik heb er geen moeite mee, ik geniet er evengoed van. We gaan naar het einde van het jaar, en een nieuw jaar begint weer, dat betekent voor SU, dat de najaarsctalogus bijna af gaat lopen. Wil je nog iets bestellen uit die mooie catalogus mail me dan vandaag nog! 
Het is bijna Sale A Bration time bij Stampin'Up! Dat houd in dat ook de nieuwe voorjaarscatalogus uit gaat komen, boordevol met mooie nieuwe stempels,papiertjes, embelishments enz. 
In het midden bovenaan zie je een voorbeeld van de voorjaarscatalogus. 



Rechts onder zie je de SAB folder, bestel je in de periode van 6 januari tot 31 maart iets uit de grote catalogus of uit de voorjaarscatalogus dan kan je al bij een bestelling van €60,00 iets gratis uit de SAB folder uit zoeken. De drie kaarten die ik als voorbeeld laat zien zijn gemaakt met stempels uit de SAB folder.
Wil je de catalogus ontvangen? Stuur me een mail: ingrid.scrapfrutsels@ziggo.nl 
Tot snel weer! 

Reacties

  1. Hoi,

    Heel mooie kaartjes.

    Mijn beste wensen voor het nieuwe jaar.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, even lekker geneust hier. Dat babykaartje vind ik wel helemaal het einde!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.