Vrolijk kaartje

Ik wil jullie allereerst hartelijk bedanken op alle reacties die ik kreeg op mijn vorig bericht, verschillende mensen herkennen het probleem, geen tijd hebben, maar de meest gaan toch voor kwaliteit, en geen kwantiteit, beter een goede reactie achter laten als je niet veel tijd hebt, dan snel snel iets neer zetten. Ik kan me daar wel in vinden, zo zit ik ook in elkaar.
Ik ben nu gelukkig een paar dagen vrij, zodat ik weer even rustig kan gaan bloggen, en vooral kaartjes maken, dat is toch het belangrijkste.
Verder wil ik nog even vermelden dat ik bij Monique van Knutsels&Kadootjes, door haar gezin, ben uitgekozen als een van de winnaars van haar verjaardagscandy, en ik heb de leuke prijs inmiddels gekregen, hartelijk dank Monique. 
Verder ben ik er dankzij een oplettende blogger gisteren achter gekomen dat ik gewonnen had bij Crazy for Cas met de vlinderkaart, en een leuke bon heb gewonnen van CreaBest. Super! Ik ben al even gaan kijken op hun site, en ik denk dat ik de punchboard ga bestellen, heel veelzijdig wat ik allemaal gezien heb. Wie van jullie heeft er ervaring mee?  
Ik heb gisteren een kaartje gemaakt aan de hand van de schets van Freshley Made Sketches, ik hou van hun stijl, en gebruik hun schetsen dan ook regelmatig. 



Het papier is van SU, I Am Me, dit zat bij de kit van deze maand van Inge. de stempels Gorgeous Grunge, en Polka dot Pieces, en verder de kleuren van de inkt gebruikt die in het papier zitten, een lintje eraan, ook uit de kit. 
En ik heb er geen tekst op gemaakt omdat ik ook deze kaart voor meerdere doeleinden geschikt vindt. 
Deze kaart doet mee bij: FMS#139. Daar zien jullie ook de schets. 
Ik wens jullie een fijne dag toe, straks eens kijken wat ik op TV mee ga krijgen van de Rolling Stones op Pinkpop. Ik ga vanavond nog lekker thuis BBQ-en echt weer ervoor zeg ik! 





Reacties

  1. Vrolijk is ie zeker en bovendien een leuke schets

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi en vrolijk geheel! dat papier heb je erg leuk gecombineerd met de spetters! Vlinder en strikje zijn mooie blikvangers! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,

    Wat een leuke uitwerking. heel mooi. Proficiat met je gewonnen prijsjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je zo in de prijzen bent gevallen met je mooie kaartjes en ook dit is weer zo'n vrolijk exemplaar, de vlinder vliegt er zowat vanaf Ingrid!!
    Geniet van je lange weekend, xxx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje...ik hou wel van die spetters.... en vlinders....
    Fijne pinksterdagen met mooi weer.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt Ingrid, heel erg mooi. En wat gaaf dat je in de prijzen viel bij Monique.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hee, wat leuk dat je her en der in de prijzen bent bevallen :) De schets die je gebruikt hebt, vind ik echt heel gaaf. Ga snel eens kijken bij FMS (ken het nog niet). Jouw kaartje met de materialen uit de kit van Inge is super leuk, lekker vrolijk! Alvast veel plezier bij de BBQ en eet smakelijk!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je prijs. Ik heb ook een punchboard, fijn om snel iets te maken. Soms wel even een gepuzzel om een goed patroon te vinden. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ERg mooi kaartje! En nog van harte met je gewonnen bon!
    Geniet van je BBQ en de rest van het weekend!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid, gefeliciteerd met je prijzen, leuk!!!
    Punchboard, nee kan je er niet bij helpen. Maar je kaart vind hem geweldig mooi! Inderdaad leuk model maar zeker hoe je hem gemaakt heb.
    We gaan ook zo aan BBQ en pinkpop ja meestal kijken we deze ook op de tv.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Ingrid. Ik word er blij van als ik er naar kijk. Leuke spetters zijn dat. En vlinders doen het altijd goed. Ik blijf ze mooi vinden. Ik wens jou en je gezin fijne pinksterdagen. Geniet van elkaar en van het mooie weer!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je prijsjes leuk joh! Heb helaas geen ervaring met de punchboard :( je kaart is overigens weer super! Geniet van je vrije tijd! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk vrolijk kaartje, leuk met die label zo!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Soms weet ik gewoon niet meer te zeggen dan...geweldige kaart. Het ontbreekt mij juist vaak aan iets onderbouwends om te zeggen. Waarschijnlijk te druk in mijn hoofd..Dus ook hier...vrolijk kaartje heb je gemaakt. Hihi. Maareh dat punch board is echt een gaaf ding hoor. Niet alleen voor enveloppen, ook voor doosjes of file tabs op je kaart. Heel veelzijdig. Zeker een aanrader. Je catalogus komt eraan, ben aan het worstelen om er een leuke tag bij te maken, maar ben totaal inspiratieloos, om te janken.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een prachtig vrolijk kaartje heel mooi gedaan .
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ingrid wat is je kaart weer prachtig. Ik vind het papier gaaf en de grijs/rode bloem springt er voor mij uit. Wat een mooie combi!
    Dat punch board is een aanrader. Ik heb hem ook en dit hadden ze 8 jaar geleden al moeten bedenken toen ik begon met kaarten ha! Het stikt van de ideeën op Pinterest en er zijn tig handige rekentools. Geef maar een gil als ik je iets moet mailen:)
    Geniet van je PInksterweekend!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WOW,i love this card!! SO beautiful! Awesome colors and patterns!! The flowers are so pretty,just like the butterfly!! Thank you for joining us at Freshly Made Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Ingrid,
    Gefeliciteerd met je prijs! Het EPB is een aanrader. Eerst wilde ik er niet aan, doosjes maken behoorde tot een van mijn favoriete bezigheden, dat kon ik toch zeker zonder hulpmiddel... En toen ben ik uiteindelijk gezwicht en vind het een handig ding (-:
    Succes met je beslissing!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  19. This is such a sweet card - that butterfly is gorgeous! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a fun, playful card! I love the colors. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.