Vierkantjes/rechthoekjes

Kennen jullie dat ook dat je heel graag een bepaald soort kaart wil maken, maar dat het goede idee maar niet op komt zetten?? Ik moet zeggen dat ik er soms wel eens last van heb, vaak komt dat omdat ik het te druk heb met andere dingen, en te weinig tijd kan vrij maken om echt goed na te denken, dit idee van de vierkantjes/rechthoekjes borrelt al een hele tijd, sinds de liftchallenge van start is gegaan. Want het idee vind ik super, maar het goed idee kwam maar niet, ik heb hier in blogland de afgelopen week al veel leuke creaties zien voorbij komen, maar dat kon me ook niet inspireren. Tot dat ik weer eens op Pinterest bezig was, en vanavond deze kaart nog heb gemaakt, want dit was het goed idee, dit was de goed combi van papier. En het is nog geen 24.00 uur dus ik kan nog net mee doen!! pff....de rechthoekjes zijn uitgestanst, de rechthoekjes daar binnen heb ik met de hand gesneden, een hartje van kurk met een touwtje, een knoopje met twine, een kantje, zelf tape met een pareltje komt er in voor, papier is van Simple Stories en Glitz. Je ziet eerst mijn kaartje, en dan het voorbeeld van de Liftchallenge, een soort schilderijtje is dat.
Deze kaart doet mee met: Liftchallenge#46
Ik kan dadelijk weer heerlijk slapen, onder de ventilator, want mijn kaartje is KLAAR!
Bedankt voor je bezoekje. 
\





Reacties

  1. Mooi gedaan! Mooi neutrale kleurtjes gebruikt Fijn dat je meedoet met de LC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat inderdaad zelf ook wel eens het idee is er dan wel ,maar komt niet uit mijn handen of de juiste kleuren combi is er niet bij.
    Maar je kaart is leuk geworden.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,

    Je kaartje is super.

    Had ook graag meegedaan met de liftchallege, maar wegens tijdgebrek is het er ook niet van gekomen.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie lift met de naturellen! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart Ingrid, leuk gelift!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Ingrid, helemaal super gedaan zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, ik snap helemaal wat je bedoelt. Heb ik ok zo vaak! Ik merk het nu ik vakantie heb, dat het ene goede idee na het andere komt, gewoon omdat ik meer tijd heb.
    Ik vind je uitwerking helemaal super! Zo leuk met de rechthoekjes!
    Er zijn veel creatievelingen bij de Liftchallenge!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi gedaan in deze natuurlijke tinten, leuk! Bedankt voor het meedoen aan deliftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.