Jarig met bloemetjes

Gisteren was wel een heel bijzondere dag ik won de challenge bij cards&scrap met mijn vlinderkaart-gefeliciteerd, en alsof dat niet genoeg was won ik ook nog de eerste prijs bij de challenge van Marianne Design,met de beterschapskaart. ik werd er ewoon even stil van, en heb ook gegild hoor;-))) wauw, geweldig, ook wil ik Nelleke en Angelique welkom heten op mijn blog, ik hoop dat jullie hier inspiratie op kunnen doen.
Verder met het kaartje van vandaag, we zijn nog steeds niet klaar met de jarige, een tante van Paul is als eerste jarig, dus voor haar heb ik dit kaartje met bloemen gemaakt, zo luid ook de opdracht van DCL deze week, bloemen op je kaart. Ik heb een kaart van 14x14 op de helft gerild, ik zag het idee bij Yvonne. Ik heb papier gebruikt van Glitz, de bloemen zijn uitgestanst met malletjes an MFT, en MD, pareltjes van de Action, een brad van Xenos, en bloemetjes van Prima Marketing, de stempel is van Eline's words. Kijk hier om naar uitdaging #182 te gaan van DCL. Voor degene die vakantie gaan krijgen een hele fijne vakantie gewenst.



Reacties

  1. Gefeliciteerd met je winnende kaarten!
    Ik denk dat je met deze ook grote kansen hebt, succes!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart vind ik dit! Leuk met die Z fold en erg mooi qua kleur en embellies. Dank voor je deelname aan de challenge van DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee winnende kaarten. Gefeliciteerd, het waren ook prachtige kaarten net zoals deze. Groetjes mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je winnende kaarten deze is ook weer heel erg mooi. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijzen, zo leuk he? Deze kaart is ook weer super mooi, het model maar ook de kleuren die je gebruikt hebt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je gewonnen prijzen Ingrid, helemaal super voor je meis en wauw wat is dit ook weer een toppertje geworden, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je winnende kaartjes Ingrid, heel erg leuk!
    Prachtig kaartje is dit weer, heel leuk model en mooi papier!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk hoor om met je kaartjes in de prijzen te vallen! Gefeliciteerd.
    Deze vouwkaart vind ik ook erg leuk! Mooie bloemen en de kleurtjes passen zo mooi bij elkaar!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart, prachtig papier ook! En tweemaal in de prijzen, dat is natuurlijk helemaal geweldig! Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.