Winterkistje

Wat is nu leuker dan mensen een theedoos te geven met allerlei winterse produkten erin?
Deze heb ik gemaakt voor mijn broer en schoonzus omdat ze bijna klaar zijn met de verbouwing van hun huis. Theedoos gepimpt met papier van maja-design, fröjdefull jul, labels van printerest, afbeeldingen van pion design, schaatsen-embellisments en het idee komen hier vandaan. Jute reep weet ik niet meer waar ik die van heb, onder de afbeelding die op de voorkant zit, heb ik de kerstster van eline's huis van vorig jaar gedaan, deze heb ik in 2en geknipt.
Er zitten in theedoos lekkere theezakjes,chocolade,geurkaarsjes. Ik heb er een kerstpakket van gemaakt en dit op gestuurd naar Brabant.
Voor de kinderen heb ik er ook nog iets in gedaan, dat post ik de volgende keer.
Fijne dag, de zon schijnt hier in Limburg tijd voor een wandeling met de hond.







Reacties